Elixir Ultime

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 20:24:34 | I kategori: Allmänt





359;- för halvlitersflaskor = fynd!

Ursäkta min dåliga uppdatering, motivation och fokus försvinner helt när jag är sjuk.
Idag är det bra, är på jobbet i några minuter till innan jag får åka hem och krypa ner hos Skruttis som kom hem idag, och hans pappa.
Mys!
Det vankas tydligen köttbullar till sen middag men jag är så vrålhungrig efter helgens ofrivilliga svältdiet att siktet är inställt på en låda kärleksmums som står här i jobbkylen...

Hittade nyss min absoluta favoritserie Moisture Recovery från Joico till riktigt bra pris på Lyko.se, tusan att mitt schampoförråd svämmar över.
Kan inte heller låta bli att plocka ihop varor för över 500-lappen när jag handlar för att få gratis frakt.
På önskelistan står mirakelprodukten Elixir Ultime från Kerastase.
Och där passerades fri frakt-gränsen med råge...


325;- för 125 ml.
Något mer svårmotiverat.

Tåls att tänkas på, åtminstone.
Hörs lite senare då?


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Men åhhhh! Jag visste att det var något jag glömt!

Jag fick ju mail från Lyko och där var ju den kampanjen med, tänkte på dej då.. Men jag glömde.. =/

Men du hittade ju ändå, haha!



Skönt att du mår bättre nu!

Och kärleksmums är aldrig fel. Skulle fan ha bakat det ist för det jag bakade igår.. Jäjä..



Kraaaam på rä

2011-02-21 @ 21:30:25
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Jag funderade också på Joico efter ditt förra inlägg om shampoo, men jag vet tusan inte vilken man ska ha när man har äckelslitet tjockt trollhår? Vet du?



;-O



Tack för din underbara kommentar från fotobloggen, jag blev så rackarns glad!



2011-02-22 @ 07:50:45
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Mäh, din kommentar ligger ju där den ska ju! :)

Klart att du ska få lösen, vem vill inte ha en gotländsk skönhet som läsare? :-p Mailar dej..

2011-02-22 @ 21:32:01
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0