Chunky monkey

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 19:28:07 | I kategori: Allmänt


Kan inte beskriva hur fantastiskt dum jag kände mig när jag fotade det här stretching-reportaget!
Haha, man ser för fasen inte klok ut när man löjlar sig framför kameran.
Å andra sidan dårå! Vem bryr sig?
Efter ett hårt spinningpass på 55 minuter är jag rätt mör i kroppen och laddar med keso, tonfisk, avocado, jordnötter, hrrrm, Ben&Jerrys chunky monkey...
Där nånstans spårade det ur.
Det där med att vara vrålhungrig är inte lätt när kärleken jobbar sent och min tänkta linsgryta ännu är i blötläggningsstadiet...



Har lärt mig den hårda vägen vad som händer om man inte stretchar efter ett pass som egentligen är lite out of my league.
Jag må ha hyfsad kondis men passet idag var en två, mot en trea. 
Instruktören var dessutom lite mossig... Pust!

Lång varm dusch och sen stryka en masse + organisera garderob!
Ni då?

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

du ser ju urfräsch ut, var är glanset under ögonen liksom ;-O hihi!



Gör linssoppan på röda linser istället, de behöver inte blötläggas :-)



TJO!

2011-02-02 @ 20:26:20
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0