eyeslipsface

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 19:56:59 | I kategori: Allmänt



Gjorde en premiärbeställning hos hypade e.l.f. idag.
Har inte ens tittat in på sidan förr och häpnade över priserna.
Nu har jag ett rätt fullproppat sminkförråd men min foundation från Tikei har precis tagit slut, så det var nödvändigt. Resten slank ner för att det var så otroligt billigt och roligt att testa!



Priserna ligger från 15 kronor till 30, 40;- på det mesta.
Mineral infused face primer har jag hört mycket gott om och det blev beställningens dyraste vara på ca 60 kr.
Hela beställningen ovan, plus något som jag säkert glömde, gick på 245 kr.
Halleluja! Hoppas leveransen går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0