When you wish upon a star

Publicerat: 2009-12-01 Kl: 19:43:11 | I kategori: Allmänt





Oooh det må vara ett litet steg för mänskligheten men ett stoooort steg för cinnia.blogg.se!
MTV nästa!
Första egna ihopknåpade collaget av bilder stulna från HM, gjort i ett uråldrigt Paint.
Om någon förtjänar hundra kommentarer i kväll så är det jag.
Har lärt mig att inte bara skriva ner nåt fyndigt och trycka på publicera - jag kan även länka samt  klippa och klistra!
Ni andra rutinerade bloggerskor kanske skrattar mig i ansiktet men se upp du, inom en snar framtid kommer pengarna att rulla in.
If you can dream it you can do it.
Såg ni mitt horoskop förresten?
Mr Pucko ska alltså komma på bättre tankar, intressant, intressant.
Verkar inte så hittintills. We'll just wait and see.
´
Min lilla beställning från Hm här ovan kommer förresten inte att användas tillsammans.
Bara hälften var på rea men avtryckarfingret lyder fan inte ibland alltså...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men värsta!! Detta kan inte ens jag åstadkomma i paint och jag är ju mästarinnan av Picasa ;-P



Snyggt jobbat!



Ehm.. tipsar lite försynt om googles eget gratis program: Picasa! Ladda hem det om du inte redan gjort det... :)



Haha go du är som länkar till dig själv!! :)



Kram!

2009-12-01 @ 20:04:51
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Ann

Det tycker jag var ett riktigt snyggt kollage för att vara så kallad nybörjare =)

2009-12-01 @ 20:50:01
Postat av: SurCissi

Tack Ann! Har precis laddat ner bättre program så här ska fixas men först ska det bli minst 100 kommentarer på det här inlägget.

2009-12-01 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0