Life as we know it

Publicerat: 2012-06-14 Kl: 00:30:41 | I kategori: Allmänt


Härmar Käthes (tänk er en länk) lista;

Livet just nu:
1. Har fixat två kurser till lite i smyg men har en försenad inlämningsuppgift på den ena och ett förbannat avslutningsprov på den andra som ev. får ligga vilande tills i höst. Snäll, mycket snäll, lärare.
2. Har nyss sagt godnatt till AnsoAnna som av nån anledning rätt ofta är den sista jag pratar med på kvällen. Är vi ihop nu?
3. Sprang tjejruset idag med rätt sunkigt resultat men hey, jag sprang med glada tjejer och ännu bättre, vi delade på en stor picnic efter. Mys!
4. Nojjar för att sommaren A. redan ska ha haft sin värmepeak, som förra året och B. snart är slut.
5. Längtar också till vintern. Split personality.
6. Har idag skällt ut en granne som kom med skamliga förslag när jag putsade fönster i bikini. På min balkong är taaamejfan bikini en rättighet utan att nån är oförskämd. Pekade finger och hämtade mobilen för att fota honom. En gång till och han åker dit för ofredande.
7. Fick även en p-bot idag, alltså när jag tänker efter... Inte den bästa dagen i mitt liv.
8. Just nu längtar jag efter två små killar typ hela tiden. Mina brorsöner som förgyller livet med bus & skratt.
9. Sen vill jag ha en katt. Eller hund. Eller häst. Eller en ödla eller I really don't care - nåt man kan kela med, typ.
10. Och slutligen, tjejer! Så är livet rätt fantastiskt! Bara rakt upp & ner i all sin enkelhet. Lev idag, och imorrn, som om det var sista stunden på jorden.
Okej? Okej!

Puss


(Anna, jag filade fötterna. Och blev superpigg & kan inte somna. Vad säger du nurå?)

(Bilderna ja! Före och efter. Piggelin vs. utmattad och matkoma...)

Kommentarer
Postat av: Petra

:-)

2012-06-14 @ 08:18:18
Postat av: Anna S

Alltså du är så lydig!

Jag filade fötterna tidigare ikväll. Sen dess har jag glidit runt i Compeeds hälsalva.

Ja. Vi är ihop.

Puss god natt

2012-06-15 @ 23:41:47
URL: http://Http://ansobloggar.se
Postat av: Anonym

Du är för underbar hjärtat!!

Vadå.. Ja vill höra mer om ofredandet av grannen. Don't mess with My girl liksom. :(

Puss

2012-06-16 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0