Försommarblogg

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 21:58:51 | I kategori: Allmänt


Meh, vilket muntergökigt inlägg såhär en tisdagkväll :).
Ibland måste man bara skriva saker för att få det ur systemet.

Hur mår ni?

Jag njuter av att ha min första lediga röda dag imorgon. Ever!
Jag, liksom de flesta svenskar, firar nationaldagen med sovmorgon!
Kommer att trivas UTMÄRKT med kontorstider.
Sommaren smyger sig på och plötsligt är det student, snart midsommar.
Gotland grönskar och man har liksom ingen lust att göra nåt annat än att sitta på uteserveringar och sippa rosé. Kommer inte att göra nåt annat på mina lediga stunder några månader framöver.
Jo, möjligtvis typ släpa fötterna i blöt sand, njuta av solen (för den är ju på väg, right?), läsa romaner och dansa rumpan av mig sena sommarnätter. Bada, frossa i jordgubbar och sånt där. Ni vet!

Hoppas att ni har det alldeles underbart, vart ni än är, vad ni än gör.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad härligt! Njut av friheten, för förr än du anar är du fast i ett ständigt planerande! pjuh



Alla som har behov som måste sättas före dina, jag säger inte att det inte är härligt att ha många barn men OJ vad jag kräjvar efter ett glas champange och en hel natt på dansgolvet liggandes för mina fötter. Nästa sommar är jag back in business! ;-)



Puss o kram

2012-06-06 @ 08:34:16
Postat av: Johanna

Vännen.. Det låter så härligt. Jag skulle vilja va med dej på allt. Gör det som DU blir glad utav å skit i alla andras behov. Dina hår först.

Kommer du hitåt nåt, så ja får rå om dej?

Kram

2012-06-06 @ 22:40:31
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0