Trettondagsafton

Publicerat: 2012-01-05 Kl: 20:52:56 | I kategori: Allmänt


Heeej tjejer :)
Vad gör ni ikväll?
Firar ni afton?
Inte för att jag vet hur det är tänkt att firas men något liknande fredagsmys borde man ju kanske försöka få till.
Gissar att Sofie dricker rödvin... True story?
Johanna äter ostbågar, Anna...Hon firar nog ensam med sin nya touchiga vän med 32 gb minne och kamera.
Ni andra då? Que pasades?
Jag har jobbat och ska alldeles strax bege mig mot roligare destination...
Tänkte bara säga att jag tänker på er!
Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hallå jag byter faktiskt kuddfodral på soffkuddarna också!

2012-01-05 @ 21:35:55
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Haha du hade så rätt så. Å nu ligger ja på soffan med huvudvärk. Joel nattar kidsen å de verkar inte bli mycket av fredagsmyset idag. Va gör du mi lovely ladiiii??

Imorgon är de klackarna i taket.. Egentligen bör ja inte m tanke på pencellunkuren.. Haha.. Men va gör en inte?



Hejja luggmatta! Asbra å gosigt. Men ett par kompisar har en sån matta m lång luggg å de tappar tom bort saker i mattan.. Haha.. Pudd

2012-01-06 @ 20:34:01
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag är fortfarande sur för att jag inte blev bjuden på någon trettondagsbal. Så svar ja, jag drack rödvin! :D



2012-01-07 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0