What's up babycakes

Publicerat: 2012-01-24 Kl: 21:48:24 | I kategori: Allmänt


Hej dagboken!
Idag har jag tvättat. Testat en mittbena istället för sidbena. Fikat med min syster & några tjejer. Infört ett tvång om att promenera till jobbet, ska försöka engagera mina jobbtjejer - ja Sandra, du slipper. Fått träningsvärk av allt promenerande, fyllt i viktiga papper, tänt massor av ljus och för första gången på tre månader myst ensam i min soffa. Hur det var? Fantastiskt. Jag är ett utmärkt soffsällskap med utmärkt TV-smak, i mitt tycke. Fina kuddar har jag också!
Nu måste jag bädda rent & raka benen så är saken biff.
Jo, jag saknar min Tessi. Vill ha ett sällskapsdjur. Alternativen står mellan en kanin, ja men jag gillade ju den förra, en hundvalp och en häst.
Ni kan få rösta.


Fina runda magen!

Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Petra

En häst kanske?



Puss på dig, jag läser varje dag men avskyr att kommentera via ifånen bara så du vet haha! (brukar ju gå jättebra för mig höhö)

2012-01-26 @ 12:31:56
Postat av: Anonym

Häst!!! Du behöver en kuse i ditt liv ;-) Varför inte en egen spanjor, skulle passa dig perfekt!

2012-01-26 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0