Smartass

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 20:55:06 | I kategori: Allmänt


Åh herregud!! Vågar inte säga hur oteknisk jag är.
Oh shoot! Ok.
Det har att göra med min nya TV...
Som jag inte har fått att funka. Den har inte hittat några kanaler?
Tänkte att jag nog behövde köpa en antenn... För sladdarna har jag ju.
Bland annat en vit sladd. Som jag stoppat in i TVn. För att det vita sladden alltid ska sitta i TVn!
Fast som min lillebror sa. Ibland ska den sitta i boxern. För det är just den som är - antennen...
Åh fan...
Två veckor senare fick jag igång den! Don't tell anyone ;-)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Var det någon som sa BLOOOOONDIIIIN!?



Äh, det är bara skit på tv:n ändå, som just nu "mammor och minimodeller"..



Puss!

2012-01-30 @ 21:58:17
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Sweet!

2012-01-31 @ 08:36:34
Postat av: Anna S

Inte en dag för tidigt hörrö!



L j u s s t a k a r

2012-01-31 @ 10:49:44
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0