Run to the hills

Publicerat: 2011-05-02 Kl: 21:17:35 | I kategori: Allmänt


Hej på er,
Hur har ni det, hur mår ni?
Vad gör ni?
Jag sitter och googlar löparskor för fulla muggar.
Är grymt taggad efter en superlyckad löprunda, hrrrm, joggingtur idag.
Mina springskor, som inte ens är springskor utan fitnessskor, sjunger på sista versen.
Stötdämpning har de aldrig haft och snörningen är snart sönder.
Mama-Olga hade inte varit glad, om man säger så!
Å andra sidan verkar hon inte så glad överhuvudtaget.
Jag borde väl ställa mig på ett löpband mitt i en Intersportbutik och visa mina skills för att få ett expertutlåtande.
Puh...Orka.


Heta kandidater!


Spejsiga men säkert funktionella...


Eller kanske ett par Five fingers.
Naturligt är bäst?

Hua.




Hade Ellos rabattkoder funkat även på märkesskor så hade det blivit ett klick hos dem.
De gör de dock inte så jag bojkottar och beställer förmodligen hos Sportamore eller Brandos.
Snabb frakt är mer min melodi.

Måste jaga fatt i kaninen som i skrivande stund har siktet inställt på datorkabeln.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0