Decubal

Publicerat: 2011-05-27 Kl: 07:47:25 | I kategori: Allmänt


Har fått hem en hel laddning av Decubals nya serie från Buzzador.
Om man som jag jobbar inom vården, åtminstonde på Gotland, är Decubal ett gäng tråkiga men fuktionella produkter i samma klass som ACO.
Den doftfria formulan luktar lite surt på huden, konsistensen är överlag för fet och designen är tråkig.



Min favorit är Lips & dry spots balm, en salva med 99% fetthalt som mjukgör & skyddar läppar & torra partier.
Handcrémen är inget att hänga i granen och behöver ingen närmare presentation..
Ansiktscrémen däremot duger utmärkt som mjukgörare till vardags, på bilden har jag försökt att fånga innehållsförteckningen som ser helt OK ut med jojobaolja högt upp på listan.
All ´n all - ospännande produkter som gör vad de ska, men inte mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag som också ville prova men inte blev vad, då hade jag Elliot som är en supertorris (ormsjukan?) men men... tur att dem skickade till just dig som är krämernas primadonna (and I love you because of that) mer tips på lyxprylar, jag drunknar i krämer a la mini derm ;-)



PUSS

2011-05-28 @ 21:59:31
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0