Busy sunday

Publicerat: 2011-05-29 Kl: 10:59:51 | I kategori: Allmänt



Godmorgon!
Hoppas att ni har en härlig söndag.
Här började det med kalabalik då jobbet ringde tio över sju och undrade vart jag var?
Hemma i sängen...
Det var bara att flyga upp och infinna sig fortast möjligt.


Äntligen, äntligen, äntligen blond!
Please kill me om jag nånsin får för mig att färga det mörkt igen.

Tyvärr har jag inte möjlighet att fira min lilla mamma på mors dag, trots att jag gärna hade velat.
Det får bli en dag i veckan istället!

Stora kramar till alla mammor och särskilt min egen!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

pussgurkan!



Du är ju en kamelont har jag sagt, du passar i ALLT!



Ha en bra dag på jobbet ;-)

2011-05-29 @ 15:41:37
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0