Workoholic

Publicerat: 2011-03-15 Kl: 09:35:25 | I kategori: Allmänt


Godmorgon mina damer!
Solen skiner över Gotland idag, underbart vårväder.
Äter frukost och läser nyheter på webben som vanligt, just nu vill man helst hoppa över den biten med alla hemskheter som händer i världen.
Som nästan varje morgon vankas det kaffe, grapefrukt & knäckebröd med parmaskinka.
Har fått dille på parma, vi köper hem big pack till maten, men det mesta hamnar på mina smörgåsar.
Funderar på om jag orkar med en liten springtur innan jobbet, har fått tummen ur och betalat för spotify premium, då går det lite lättare att komma ut!
Annars är det "krismöte" (brudigt värre... Att folk inte kan hålla sams) på jobbet och sen jobb till 21.00 ikväll.
Fattigmans lott!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Typiskt brudar!



Jag hänger på sjukhuset idag. Förhoppningsvis kommer Nattis upp lite idag. Vi ska försöka ta oss ner till lekterapin.



Kram

2011-03-15 @ 10:03:11
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Krismöte! Haha!

Därför jag inte pallar att jobba med just brudar :-p



Solen skiner så här vankas det promenad med mackor och kaffetermos!



Å nu blev jag grymt sugen på parmaskinka!



Have a toppen day lixom!

2011-03-15 @ 10:13:33
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Sofie

o hjälp, krismöte!! jag får flashback tillbaka till gymnasiet. jag tror vi hade fler krismöten än mattelektioner... ;-P



hoppas det går bra och att ingen börjar slåss...

isg så vet ni ju hur ni ska plåstra om varandra ;-)



Kram på rej!

2011-03-15 @ 10:16:41
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0