Flare

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 19:46:32 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer,
Ni kan ju inte kommentera innan jag har hunnit fixa iordning inlägget!
Slutade tidigt och har tyvärr alldeles för nära stan på väg hem från jobbet.
Gissa vart man oftast hamnar, liksom...


Flare legged. Har inte bestämt vad jag tycker ännu...


...Men för 199;- fick de följa med hem.


Testade även ett mellanting mellan trench & kavaj.
Blev inget köp, kändes för tunn för att vara jackig och känner jag mig själv rätt kör jag hellre utan när det blir så varmt.

Köpte en hel del annat, får visa en annan gång för jag har två små killar här som pockar på uppmärksamhet.
Min brorson Aaron är här och leker med Axel = semmelkalas & massa bus.
Hörs lite senare igen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Men oj, förlåt att jag var så ivrig att kommentera.

Du kan väl maila mig när det OK nästa gång?



Hmmm. Jeansen... Är det typ vanliga bootcut?

Får mig att minnas högstadiet och 501:orna :).

Men man fick bra snyggt arsle i dom :).



Tjing

2011-03-09 @ 20:25:51
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Najs outfit! Gillar jackan som andas 70 och 880 tal i samma sväng! Cool!

KRAMIS

2011-03-10 @ 20:09:11
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Therese Skönhetsblogg

OJ, jackan var ju sjukt snygg!! Föll pladask! ;P Var hittar man den? :)

2011-03-13 @ 16:23:28
URL: http://theresenorlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0