tumblr.com

Publicerat: 2011-03-22 Kl: 08:50:52 | I kategori: Allmänt


Godmorgon!
Tidig morgon i dag då pappan & Axel steg upp halv sex.
Strax innan sex tyckte de att jag skulle göra dem sällskap...
Nåja, härligt med lite extra morgontid.

Något som inte är lika härligt är min nya blogg.
Whatthef...!
Jag blir galen!
Har ganska långt framskridna planer på att byta plattform och har surfat runt, testbloggat och ordnat med inställningar från flera olika leverantörer. Fastnade för tumblr.com och har småfixat nästan varje kväll med min nya blogg. Lite småjusteringar i designen behövdes och kanske en fin header.
Snälla AnsoAnna tipsade om ett väldigt förmånligt erbjudande på bloggdesign
Jag började komponera ett beställningsmail men inser halva brevet igenom att jag vill ha en så enkel och plain design att jag lika gärna kan använda den som jag redan själv har lyckats ställa in.
Loggar in... Allt är borta.
Vet inte om jag har lyckats komma åt något, om tumblr.com har strulat till det eller om det blivit fel i källkoden, men plötsligt finns där en helt annan design!
Har nu ägnat tre timmar i går kväll och två timmar på morgonen åt att försöka återskapa den ursprungliga idén men det är hopplöst och lönlöst och nu tar jag fanemej frukost.

Mmm. Jag ska skicka i väg mailet.
Rätt värt en hundring för att undvika nervsammanbrott, va?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

F_ck kanske är ett passande ord i sammanhanget?!!

Eller så hoppar några gråa hårstrån fram och gör sig påminda.

Förresten, blev det nån blond slimgning med hätta?

Ciao

2011-03-22 @ 10:07:45
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sofie

I LOVE YOU - efter eight metoden.

Jag skrattar ihjäl mig.



Snälla skit i den där bloggen-

Skriv en bok istället - NU!



Kramar!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-22 @ 12:28:09
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0