TGIF

Publicerat: 2011-03-04 Kl: 21:17:35 | I kategori: Allmänt



Fredagsmys ensam efter en lång jobbkväll. Puh!
En kopp té, mango, obligatoriska vingummin och lilla datorn i knät framför Let's dance.
Mer svenne än såhär blir det inte.
Saknar naturligtvis min älskling och kompenserar det med att ta igen telefonsamtal till gamla vänner som jag försummar dagligen.
Jag är en ganska tråkig kompis då tiden aldrig räcker till...
Men ikväll finns den, för att inte tala om i morgon, när vi kör en halv all in (ska jobba på söndag).
Det blir åtminstone höga klackar, vitt vin, skvaller & utgång!
Vegas baby!


Köpte svindyrt Ayurveda-té till mig & kärleken.
Alpha till honom, Kapha till mig, som ska stabilisera och harmonisera våra olika kropps- & själstyper.
Vi drack varsin kopp och konstaterade att den där harmoniseringen kostar mer än den smakar.
Ikväll blir det en andra kopp, bara-för-att.

Ps. Let´s dance är ett långtråkigt skitprogram, tro inget annat om mig.
Men vem kunde ana att den klumpiga ex-brottaren skulle visa sig vara en sexy-salsa-silverfox under ytan!?
Pust, Frank! I kväll var han het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0