Tex Mex

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 11:10:26 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer,
Äter en sen frukost, lyxar nämligen med sovmorgon och långfrulle en måndag som denna.
Det är nog enda fördelen med att jobba skift - vissa helger är jag ledig tre dagar i rad.
Långweekend är inte alls dumt!
Dagens planer är något så banalt som fika på stan, riktig långpromenad i vårsolen och möjligtvis ett träningspass om andan står på.
Är grymt sugen på nachos ikväll, får se om kärleken kan tänka sig att svulla lite och därmed fuska med dieten. Han är sjuk med feber, så det borde gå att övertala med någon form av invaggning i tron om att man måste äta ordentligt när man är så dödligt sjuk som han är. Man cold, om ni minns...
Läste ett "recept", eller ett förslag på servering kanske vi ska kalla det, hos fru Graaf i bloggfamiljen.
Här hittar ni det. Måste. Testa.


Nytt måste i kylen, galet god äppeljuice med fruktkött.
Smakar nypressad. Mums!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag brukar också läsa Hannahs blogg och undrade just över det där svullarreceptet.

BRA om du testar så slipper jag göra det.

Eller om du tycker att det är gott kommer ju jag också göra det.

Men orka vara nån slags försökskanin liksom.



Kramar

2011-03-14 @ 13:01:11
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna S

Du e snäll du Ciccolina!!

När jag kommer til Gotland i sommar får du bjuda på fettoröran modifierad med Phila-ost och kräm fräsh.



Pussen

2011-03-14 @ 19:21:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0