Snowy

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 09:59:49 | I kategori: Allmänt


Gomorron,
Har en ledig måndag och ska passa på att storhandla och fixa ärenden.
Kom hem till ett snötäckt Gotland så vårkänslorna fick ett riktigt magplask...
All träningsinspiration som byggdes upp i Skåne försvann omedelbart.
Ibland googlar jag fram en "affirmation of the day" när jag behöver något peppande att tänka på och dagens blev mycket passande:
"Today and everyday I take care of myself. I am a gentle and loving caregiver."
Kan kanske tolkas på flera sätt, jag tolkar det som att jag förtjänar ett nytt läppstift.

Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: P

Wohoo där ser man ju svart på vitt att lycka i livet är en tolkningsfråga eller att man kan tolka sig till lycka :P

2011-03-28 @ 11:38:36
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Jag tolkade det preciiiis så, att DU behöver ett nytt läppjuck.

Jag behöver sol på näsan. Därför går jag ut nu.

Hej

2011-03-28 @ 11:51:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0