Sesam & fibre

Publicerat: 2011-03-01 Kl: 09:40:18 | I kategori: Allmänt


Godförmiddag brudar,
Vaknade helt skakig och rädd efter en mardröm.
Ni kan inte ana mitt drömliv, där blandas zombies med otrohet, mord och svek.
Vaknar helt upp & ner och har ingen aning om vad som är verkligt.
Tydligen en bieffekt man kan få av Rosenrot & vitaminet B5; jag äter båda...
Hur som helst, provsmakar Finn Crisps nya "Sesam & fibre" till frukost.
Jättegoda och supernyttiga!
Ha en härlig tisdag (vart tar dagarna vägen!?) så hörs vi sen.

Edit:
Håller på med en ny blogg, bye bye, blogg.se!
Frågan är: vem kan göra designen?
Jag har frågat förut & gör det igen - har ni någon att rekommendera?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Livet vore sååå mycket enklare om vi tjejer fick bestämma. Å tänk vad fint vi hade haft hemma överallt o jämt o ständigt.

Visa bilder på toan!



Vaffö äter du rosenrot o B5?



Bymarlees.blogg.se har gjort min design.



Puss

2011-03-01 @ 11:41:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: sofie

Å, vad spännande! =) Jag kanske också ska byta bloggplattform. Det är min blivande svåger som tjatar till något som heter wordpress men jag tycker det verkar krångligt..



Bloggdesign är jag dålig på, men jag kan göra en header om du vill. Annars finns det massa duktiga tjejer som gör det mot betalning, det är nog bara att googla bloggdesign så dyker det upp något.



Kramar till dig på andra sidan havet!

2011-03-01 @ 13:41:35
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0