Serviceminded

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 20:09:31 | I kategori: Allmänt


Beräknad leveranstid för min beställning från Zara: 22 mars, fick jag nyss i ett sms.
3-5 dagar stod det på hemsidan, och jag beställde förra veckan. Fint.
Och på tal om sura beställningar. Mina nya hårvårdsprodukter från Joico, med pumpar som söta Ulrica blev lite avis på, visade sig vara sönder redan vid leverans, och i ena flaskan saknades helt hål för att pumpa ut innehållet.
Så kan vi ju inte ha det.
Synd att lyko.se visar sig vara lika serviceminded som den sura tanten på ICA.
Vill du returnera något blir du behandlad som en misstänkt brottsling och får fylla i formulär längre än försäkringskassans. Hade hemskt gärna velat ha nya pumpar tack, kan ni inte bara skicka hem ett par?



Svullo-röra med ett avocado-lager, creme fraise, chunky salsa, purjolök & riven ost.
Mastigt, svullo-igt, ja... Men något saknades.
Nästa gång blir det mer gräddfil, mindre avocado, sötsur salsa & massor av hackad rödlök istället.
Detta är vad Anso-Anna med familj kommer att bli bjudna på när de entrar vår ö i sommar, helt på egen begäran.
OBS, helt förbjudet att titta under soffbordet.

Annars mega-slöar vi i soffan framför Halv 8 & Top Model.
Halvsjuka, jättetrötta, väldigt mätta.

Hoppas att ni har en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Mäh!

Lyko som brukar vara så himlans bra.. Ska jag ta dom i örat åt dej?



Å du, vad ska du bjussa på när jag och Grysan kommer då? :-p



Hoppas att de ordnar till sej med pumperiet!



Krams

2011-03-14 @ 22:14:23
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Men hallå! Va e de för skitgrejjer?

Jag som tycker att Lyko e så bra.

Hoppas det ordnar till sej med pumperiet annars åker jag och tar dom i örat!



Å du, vad bjussar du på när jag och Grysan kommer då? :-p

2011-03-14 @ 22:31:39
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Men nu förstår ja ingenting.

Den första kom ju inte fram trots att ja uppdatera.

knaaaaaaaaaaaaas!

Bra att ja skrev uuuungefääär lika då :-p

2011-03-14 @ 22:40:55
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Men vad trist att de krånglar så :-(



Kan inte du göra den optimala listan med prylar man behöver från topp till tå, jag behöver verkligen en!



KRAMISAR

2011-03-15 @ 20:00:24
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0