Saw

Publicerat: 2011-03-20 Kl: 10:35:41 | I kategori: Allmänt


Mornin'!
Såg ni månen igår?
Gigantisk! Största på 18 år.
Här blir det en fika-söndag idag, både hos min syster och senare smörgåstårta hos en kollega.


Hyrfilm kanske är ett utdöende fenomen med alla minneskort och nertankningar.
But I love it! Plocka lösgodis och hyra film på Hemmakväll, hoppas mina barn får uppleva något liknande...
Hyrde Saw i går, vet inte hur jag tänkte. Fick bli ett par komedier för att lätta upp stämningen efter.
(Kniven användes till en grapefrukt efter detta stilleben, FYI.)

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

heeej pluttan! Nu får du se till att bli kry hörrö :S



KRAMAR



ps. efterlyser fortfarande en lista med allt jag behöver ha ehmma för att bli mitt snyggaste jag ;-)

2011-03-20 @ 13:41:52
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0