Popular

Publicerat: 2011-03-13 Kl: 17:01:02 | I kategori: Allmänt


Ursäkta uppdateringen, det är full rulle med Skruttis hemma!
Igårkväll myste vi framför Melodifestivalen med min lillebror + familj.
Bjöd på fisksoppa lagad från scratch med egenkokad räkfond, fantastiskt god om jag får säga det själv!
Chokladmousse med passionsfrukt efteråt, samt obligatoriskt lördagsgodis & festivalchippa.
Roligt att min äldsta brorson är jämngammal med min Henkes son, även om några månader skiljer så leker de fint tillsammans. Några tjuvnyp utdeladades men äsch, det hör ju till!
Idag har vi provkört ännu en bil och fikat på systers café.
En mysig söndagstradition, idag blev det såväl smörgås som chokladbiskvie - en av mina absoluta favoritkakor!
Har även hunnit testa lite nya skönhetsprylar!
Hinner inte visa nu men det kommer senare i veckan.
Utöver det har vi mest förfasats över katastrofen i Japan, vilken mardröm som utspelar sig på andra sidan jordklotet.
Tack gode gud för att vi bor där vi gör.

Tiotusenkronorsfrågan nurå;
Hur har ni haft det?
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Min helg har i stora drag sett ut som din, byt ut människorna och maten så är vi i hamn ;-)



KRAMIS

2011-03-13 @ 19:05:46
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0