Mangomania

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 08:14:03 | I kategori: Allmänt




Godmorgon!
Här laddar vi inför kvällens äventyr.
Återkommer till det lite senare...
Mango till frukost idag, härlig, omogen, knaprig Mango.
Precis som jag vill ha den!
Inte den bästa bilden direkt, men den observante får en skymt av stenarna i köksfönstret som jag njuter av dagligen.
Funkar bra med den avskalade inredningen, tycker jag!
Morgonens andra maskin tvätt piper färdigt så jag ska kasta mig över ännu ett berg med tvätt.
Hör av mig om en stund!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Den observante ser oxå att mangon serveras i en ikeabarnskål :-p

Bara för det så måste jag nog köpa mej en mango idag. Gott som fan jue!

Ser att solen skiner även hos dej på ön. Härligt!



Undra vad kvällens äventyr innebär.. Nyfiken!



Här väntar vi (läs jag) på att Grysibumsan ska vakna från sin tupplur, i med lite käk och sen iväg för att träffa ett gäng andra mammor. Dax för lite "sömn - bajs - välling - rutiner - barnvagnsdäcks - burk vs egenlagadmat - amning - gravidkilosnack"

Jag är egenligen halvt emot sånt snack men det känns som de kan vara bra ibland..



Tjo på rä

2011-03-24 @ 11:09:42
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Stenarna var det första jag ka märke till. Sen dök mördarkniven upp på bild igen.

Mango smakar bajs!

Puss

2011-03-24 @ 11:17:33
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Ja'a du jag vet inte vad det är med din blivande man (höhö) och mig och mango.

Har liksom aldrig förstått hur någon kan gilla den frukten. Nathalie kräktes av den när hon var bebis.

Allt som din psykoterapeut säger praktiserar hon endast när hon lär ut. Innanför hemmets fyra väggar är hon någon annan. Kanske.

Äh, det var inget spännande i paketet. Hade hellre sett att det var det du gissade på :).

Puss

2011-03-24 @ 13:27:47
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0