Finally friday!

Publicerat: 2011-03-11 Kl: 14:12:59 | I kategori: Allmänt


Äntligen helg!
Äntligen ledig!
Äntligen vitt vin, räkor, solsken, kärlek, busbarn, långfrukost!
Har dessutom haft lite terapisnack med såväl min chef som min storasyster - hur konstigt är det inte att stora problem kan krympa till försummningsbara bagateller om man bara får ventilera dem!?
Min älskling har en helt annan metod, vi kan kalla den stoppa-huvudet-i-sanden.
Typiskt manligt/kvinnligt och något som retar gallfeber på oss båda ibland, tror jag.
Är ni likadana?



Ett litet paket på posten gjorde dagen ytterligare lite roligare; mitt favoritbalsam, hårborste plus en helt ny fuktspray som ska bli spännande att testa. Kommer från L'oréal men doftar exakt som favvo-serien från Joico.
Återkommer med recension!

Ska kasta mig ut i vårluften för en snabbpromenad innan fredagshandling och dagishämtning.
Hoppas att ni har en lika fin och mysig fredag som vi!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Här har vi haft stora bagateller som krymt till små problem :-p



Du, jag är avis på dina pumflarror.. Jag får lixom vända mina uppochner för att få ut schampoot.. HM!



Du, nu ikväll så öppnade vi en flaska bubbel, karln och jag. Problemen har blivit till bagateller som sen har typ försvunnit :)



Stor freitagskram på rä

2011-03-11 @ 22:59:25
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Therese Skönhetsblogg

Åh! Älskar Joico! Moisture recovery conditionern är den bästa jag testat :) Ska bli spännande att se vad du tycker.



Tack för tipset om det blekande serumet på min blogg, får kolla in det och se om man kan ha det ihop med Exuviance :)



Kram Therese

2011-03-13 @ 14:57:34
URL: http://theresenorlen.blogspot.com/
Postat av: Therese Skönhetsblogg

Ja, nu såg jag ju att du hade haft conditionern innan. Kul att du också gillar den! :)

2011-03-13 @ 20:00:11
URL: http://theresenorlen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0