Widowed for a week

Publicerat: 2011-06-08 Kl: 19:24:14 | I kategori: Allmänt



Hej på er!
Skickade ett antal mms förra veckan som aldrig kom fram.
Bättre sent än aldrig, tänkte blogg.se och publicerade samtliga idag.
Jag gör ett litet samlingsinlägg från min tid som gräsänka av detta tror jag!



Fredagens outfit

Jag var ute och åt middag, och fick en helt fantastisk kväll i hamnen med solnedgång, god mat och trevligaste sällskapet.



Jag städade min lägenhet inför helgens visningar och blev nostalgisk.

Min gamla ungkarlslya! En hel epok som går i graven...
Hittade bland annat den här flaggan som min H snodde med sig hem till mig efter en blöt natt på stan, nångång när vi började träffas.
Den här flaggan, komplett med liten flaggstång, och en gigantisk solros. Hu, det är fult att stjäla.
Men just då ganska romantiskt.
(Det funkade rätt bra, får man väl säga i efterhand.)



Vaktkanin

Den lilla kaninen vaktade mig med sitt liv och följde varje steg jag tog.
Gullehjärtat!
Ikväll är det jag som ska vakta honom, och varför det är nödvändigt ska ni få se om en stund.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Sötnosen (du alltså).

Ska du sälja lägenheten i stan?

Ooh, då är ångerveckan över för H o dig alltså :)).



Eeeh, ninen lever farligt. You bettet watch it Mr Bunny! Annars kanske H råkar kliva på dig...



Har du köpt Teletubbiesdräkten på Gina eller Vero?



Puss

2011-06-09 @ 23:27:13
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0