Babies, bodies & bibs

Publicerat: 2011-06-22 Kl: 20:40:32 | I kategori: Allmänt



Body & bib till nyfödda babyn.


...och till en lite större kille. Väldigt lite större.


Jag säger hej och godkväll från jobbdatorn!
 Vi hade ett planerat strömavbrott i morse (som jag hade glömt) så det blev inte särskilt mycket gjort alls, det är galet så handikappad man blir! Ingen dammsugning, strykning, tvättning, eller bloggning för den delen...
Det är med andra ord en hel del att ta igen när jag kommer hem!
Tänkte bara dela med mig av outfits modell mini som jag köpte igår. Dels till min väninnas nyfödda pojke såklart, dels till en liten månadsgammal stockholmskille. Vänner till H som vi ska hälsa på i helgen.
Så små bebisar kanske inte behöver "drägglisar", men det såg lite roligare ut så tyckte jag, och expediten på Name it.
Klockan närmar sig nio så det är dax att dra sig hemåt för att ajuste; tvätta, packa, städa, baka bjudebröd till midsommarafton och troligtvis dela en liter jordgubbar med min älskling.
Vi hörs imorgonbitti!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja zebra.

Skulle jag skrivit nått annat menar du?

2011-06-23 @ 08:28:20
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Utgår ifrån att du njuter av sol o värme och kanske en o annan drink.

Puss

2011-07-01 @ 09:47:22
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Petra

Har du slutat blogga?



Tack för att du gav oss smörj och recept och vykort! DU är en liten snäcka minsann!



PUSS

2011-07-02 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0