You may find a diner down in Georgia or Carolina, off the twenty by the piggly wiggly...

Publicerat: 2011-01-17 Kl: 19:44:44 | I kategori: Allmänt


Gjorde mig till och serverade min älskling rykande varm, megalyxig ost & blomskålssoppa med västerbottenost och massor av grädde, brevid en toast med färska smörstekta champinjoner.
Mmm... Toasten gick ner, soppan fick underkänt med ett "blä".
Jag bor ihop med en fyraåring. Suck!
Nåja, för er med utvecklade smaklökar rekommenderas den varmt.
H blev så förlägen över att han var tvungen att dissa mitt storkok att han har suttit och klappat mig på benet i en halvtimme.
Det är kärlek, säger han.
Kärlek är att äta upp maten, säger jag.


 

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Hahaha! Ni är ju för roliga! JAPP, kärlek är att ÄTA UPP MATEN! Vi har också sånna diskussioner här hemma ;-)



KRÄM

2011-01-18 @ 20:34:30
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0