Yes sir, that's my baby

Publicerat: 2011-01-19 Kl: 16:56:40 | I kategori: Allmänt



Namnsdag på Högklint = oxfilé.

Vad tusan köper man i namnsdagspresent?
Ingenting, kom jag fram till.
Kör istället en repris på temat "cooking for my love" och hoppas (läs: förutsätter) att det blir bättre mottaget den här gången.
Vardagslyxare som vi är, blir det klassisk firar-mat med oxfilé, hemmagjord pommes på bakpotatis, och ett nytt recept på morotsbearnaise som jag hittade i senaste Buffé.
Ååååh jag kan inte hjälpa det, först tänkte jag "save-fa" med en vanlig bea vid sidan om...
Men det är ju ingen sport!
Älskar att testa nytt, och Mr Pensionär får tycka om det...Eller inte.
I värsta fall får han väl ta lite Remoulad på flaska till - det har vi i kylen!
Skämt åsido, den fick strålande recensioner av testlagarna och verkar enkel att göra.
Till efterrätt ska jag precis svänga ihop en Semifreddo med jordgubbskompott á la Leila.
Därför har jag inte tid att stå här!

Hörs sen då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Jädrar i min låda vilket kalas du ställer till med. Vill absolut ha ERAN resension sen, tänk om Helge skoog hade kunnat hjäla er att konversera för en stund hihi! ;-)



KRÄM

2011-01-19 @ 18:15:43
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Härmed utnämner jag dig till Bästa flickvännen!

Vägen till en mans hjärta går via magen. Iaf enl Allan Svensson i "Svensson Svensson". Kanske är det likadant för Mr H också.

Vi må hoppes.



Puss

2011-01-19 @ 23:00:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Mäh! Jag vill oxå heta Henrik och bo tillsammans med dej..

Här heter jag Ulrica och bor tillsammans med en Daniel, inte fan får jag nån oxfilé å hemmagjorda pommes. Jäkla skit..

Ja, jag är avis!



Hoppas för H´s skull att det blev väl mottaget ;-p

2011-01-19 @ 23:22:28
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0