She works hard for the money

Publicerat: 2011-01-04 Kl: 13:05:11 | I kategori: Allmänt


Dagens outfit råkade bli lite väl avslöjande och det blev än mer spännande när jag skulle stava till ordet uringning.
Det är så man stavar, va?
Orkar inte googla.
Ur-ringning skrev jag på collaget. Som i ur-ringad, finns ingenting där...
U-ringning med bindestreck låter också okej, men med lite betänketid konkluserade jag det till uringning med ett u, som i u-ringat, fast försvenskat.
Orkar dock ändå inte ändra.
Orkar ingenting idag, har varit sjuk och idag är den stora konvalesensdagen.
Vila, duscha, vila, fika med syster, vila, äta mat. Så skare bli.
Kramis!


Randig kofta, MQ

Update:
Sekunden innan inlägget skulle publiceras ringdes jag in till jobbet.
Här stannar jag till 20.00 i kväll.
Förbannat!

Jagharettjobbochärtacksamfördet.
Jagharettjobbochärtacksamfördet.
Jagharettjobbochärtacksamfördet.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jadensomharettjobbärrik!



men skit i det!



I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV your kitchen FFS!!!



PUSS

2011-01-04 @ 17:21:16
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Shyssta lökar Frk URRRRRINGNINGNGNG.

Shysst kök också fast jag såg nått om saknaden av en fläkt...

Ställ krav på karlskrället. Moahahahahaaaaaaaaaa säger jag som inte ens får karln att gå med på lite vitfärg på en bajsbrun vägg....



pusspuss högt ovanför lökarna

2011-01-04 @ 21:48:42
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0