I gotta feeling...

Publicerat: 2011-01-15 Kl: 16:16:21 | I kategori: Allmänt


Har nattat H & A en stund så att de orkar vara vakna i kväll.
Eller, jag skulle ju också vila men smet upp för att knapra alvedon, städa av diskbänken, slänga in en tvätt och...
Ja, ni vet... Alltid massor att göra.
Det blev ingen 30-årspresent utan jag fegar och kör en middag ute.
Istället skrapade jag ihop en fika-låda med diverse favoritgott till godisloppan själv, som dessutom är gravid... Misstänker att det går åt i ett nafs!
Till dottern Molly, 1,5 år, hittade jag en liten kattunge som var så mjuk att jag helst ville stoppa ner den i min egen säng.
Axel är, hrm, inte helt med på att vi ska ge bort den...
Han ska få slå in den när han vaknar så kanske det blir roligare med själva givande-delen än att ha själv.
Jo tjena, men hoppas kan man ju!



På den söta skylten som jag dekorerade med står det "Stör inte, njuter av kakorna".
Passar mottagaren som handen i handsken ;-).

Slänger med en dagens look, som snart ska bli en kvällslook med hög hästsvans och 60-tals eyeliner + prickig topp.
NU ska jag bara göra allt det där som skulle varit gjort för länge sen, och sen väcka mina killar.

På tal om ingenting är jag lite avis på fina Petra som fått en flygresa i present för att kunna fira sin kompis.
Men hallå! Hur härligt är inte det då?
Till mina vänner som läser:
Jag vill bli överraskad med flygbiljetter, jag med.


KRAMIS!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du får inte ringa när jag är i stallet, kan inte svara då ;-) Har glömt att ringa sen sitter med plugg men vill ha en rapport i morgon om kvällen :-)Kram

2011-01-15 @ 19:52:56
Postat av: ♥ Anna S

Bild på kvällslooken önskas av 34-åring i Tyresö.

2011-01-16 @ 16:11:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Hej daaaaarling! Vilken underbar present, love those OCH presenten jag fick utan att ens fylla år!

FATTA GALET haha! ;-D



Tusen kramar

2011-01-18 @ 17:57:44
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0