Building a mystery

Publicerat: 2011-01-05 Kl: 10:25:24 | I kategori: Allmänt



Mysteriet på Högklint aka. Vart är fläkten?




Efter att ha beklagat mig offentligt för såväl Punderbara Petra och Antastiska Anna måste jag komma med bildbevis för misären i vårt hem.
Fläkten vilar lugnt i garaget och darlingen vilar på soffan... Neeej då!
Han steg upp klockan fyra och har jobbat sen dess.
Hade varit enklare att kräva saker av honom om han verkligen hade tid!

I övrigt en rätt ordinär onsdag, det häller ner snö utanför fönstret och jag börjar jobba klockan 13.
Frukost bestående av frysta hallon och turkisk yogurth samt kaffe slank precis ner, det blir en dusch & off to work!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: P

haha jag känner igen det där! håller ni på att renovera lite kanske? vore kul om du ville visa fler bilder på hur ni bor =)

2011-01-05 @ 13:37:11
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

JAAAAAAAAAAAAAA så MÅSTE det vara!!

Skrället vet inte hur man monterar fläkten ju!!

Den teorin kan nog stämma in här i många fall också när saker bara liksom ALDRIG blir gjorda. Av karln såklart. Jag kan ju ALLTIN G ;).



Puss Anastiska Anna

2011-01-05 @ 20:34:36
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

jamen stackare där, vilken misäääääär med typ 4 meter i takhöjd! hihi, knasfia!



PUSS

2011-01-06 @ 14:56:52
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0