Breakfast club

Publicerat: 2011-02-09 Kl: 08:18:21 | I kategori: Allmänt




Enligt Ebba von Sydow är det trendigt att blogga om sin frukost...
Here goes; vaniljyogurth & keso med äpple, valnötter & cashews.
Grapefrukt, kaffe & Berocca.


God onsdagsförmiddag!
Hoppas att natten har varit lugn och skön utan barnskrik, hostningar eller hungriga katter.
Jag sitter med en tvååring i famnen och försöker samtidigt äta frulle och morgonsurfa.
I dag är vi hemma och myser.
"Ringa Lotta" var det första Axel sa i morse så förmodligen blir det ett litet besök av min syster med familj.
Tänkte slänga ihop några kladdkakemuffins till fikat, vi gillar ju nybakat i min familj!
Närmast en dusch för mig & bada badkar för hjärtis.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ah, kladdkakemuffins sa du, vilken tid är fikat? Oh, just de, ja uppfattade inte adressen :-p

2011-02-09 @ 12:09:39
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0