The first cut is the deepest

Publicerat: 2011-02-05 Kl: 16:04:22 | I kategori: Allmänt



Ingen vidare dagboksinspiration i det här tråkiga vädret...
Har tvättat, tagit en långpromenad och sovit idag.
Ikväll blir det tjejmiddag med ev utgång, kanske dyker kvällens outfit upp lite senare.

Omelett med avocado & kassler blev dagens nyttiga, till skillnad från gårdagens godisfest.
Resulterade i ett djupt hack som nästan fick av hela pekfingertoppen.
Suck!
"Jag sa ju till dig att vara försiktig med knivarna".... Fick jag från min H.
Kunde inte sluta fnissa åt hans stränga pappa-röst.
När vi inte har Axel här är det ofta jag som får förmaningar istället :-).

Ska lägga mig i soffan igen.
Power nap på detta, dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0