Busy

Publicerat: 2011-02-23 Kl: 08:55:51 | I kategori: Allmänt


Godmorgon!
Gårdagens kväll blev smått kotisk och vi somnade i soffan innan jag hann till datorn.
Vi bjöd min lillebror med familj på middag och min storasyster med familj till fikat efteråt.
Alla kom naturligtvis samtidigt och ljudnivån steg med 400%.
En bebis, två tvååringar, fem systerdöttrar och sex vuxna. Pust!
Sen blev det lite firande av brorssonens tvåårsdag och systerdottern som fyllt 21.
 Lika högljutt som mysigt och roligt.
Idag är en lång jobbdag men först en lång promenad i den ofattbara kylan!
Hör av mig lite senare igen!


Testar ny knäckis till frukost idag.
På baksidan står det "Effektknäckets kombination av druvsocker, mineraler och långsamma kolhydrater gör det till den perfekta uppladdningen inför träningspasset."
Smygsockrade produkter är kanske inte vad vi behöver mer av i det här landet...
Skivorna är för tjocka och smaken för mesig för min smak, ändå.

Kommentarer
Postat av: P

Oj blir trött bara av att läsa om en sådan dag med en sådan massa människor jag! Fast samtidigt så är jag ju avundsjuk, måste vara underbart att ha familjen så nära istället för flera hundra mil bort

2011-02-23 @ 15:13:42
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

I LÖV your currycurrystor familj (utan att känna er haha) dessutom läste jag "elefantknäcke", säger en del om hur korkad jag är haha ;-P

2011-02-23 @ 16:47:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0