Busted

Publicerat: 2011-02-15 Kl: 12:14:35 | I kategori: Allmänt


Mornin'!
Gårdagen blev supermysig med middag framför braskaminen och ett dopp i nya baljan.
Helt underbart!
Rekommenderar efterätten, jag misslyckades katastrofalt när jag inte tänkte mig för utan blandade ner varm chokladkräm i iskall hallongrädde.
Det skar sig naturligtvis, och jag micrade på vinst och förlust hela bunken, för att sedan vispa ihop allt igen.
Resultatet blev riktigt krämigt och gott, kan tänka mig att det blir ännu lite farligare om receptet följs och konsistensen blir än mer fluffig.

Bloggen, bloggadressen, innehållet, allt avslöjades i går under ett obevakat ögonblick när jag vände datorn (och Kärleken) ryggen.
På fem röda hade han fått vittring om något sensationellt och poff, min hemlighet var long gone.
Det blev en oväntad reaktion från mannen som avskyr bloggar!
 Han blev stolt över mig och tyckte att min lilla dagbok var fin.
Men den innehöll för lite buisness, såklart.
Det blev ett jäkla hallå om sponsoravtal med Cubus (?).
Sån är han! Entreprenör ut i fingertopparna.
(Tilläggas bör att jag aldrig har handlat på Cubus i hela mitt liv. Jag får väl börja nu...)

Nu vet du allt om mig, baby!
Till nästa gång du tittar in:
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

I dag blir det en sväng till stan för att uträtta några ärenden.
En riktigt lång promenad står först på schemat då det har varit dåligt på den fronten den senaste tiden.
I kväll testar vi GI-Vårrullar 'a la Dagliga Smulor.
Ska bli spännande, låter väldigt gott!

Ha en härlig tisdag så hörs vi om en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

skrattar högt



Vad härlig reaktion! Cubus också, why not? ;-) hahah!



Raraste!

2011-02-15 @ 20:26:12
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0