Tranquilized

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 15:27:44 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer!
Jo, jag är på benen, tackar som frågar.
Har tyvärr inte särskilt mycket energi och gör så lite som möjligt.
Kikar just nu runt i webshoppar och försöker hejda mitt begär efter såväl nya klänningar och inredningsprylar som en systemkamera.
Inte för att jag kan handhava en... Men det finns kurser för sånt...
Nåja, drömma går ju :-).
Hoppas ni mår bra och att ni har haft en härlig helg.
Utanför fönstret på Klinten strålar solen från klarblå himmel.
Varifrån de pyttesmå snöflingorna kommer kan jag inte förstå!
Riktigt kallt, som i resten av landet, vilket gör mitt stillasittande mycket mer motiverat, tycker jag.
Lite varm choklad framför brasan hade gjort susen.
Tyvärr är inte kärleken hemma för att assistera mig och jag har bestämt gått in i ett transliknande och handlingsförlamat sjukdomstillstånd.
Roligare än så blir nog inte uppdateringen idag, men i morgon kommer jag åter med nya, friska tag.
Tills dess!
Kramis

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Härligt att du är frisker igen!!

Mera ork idag?



Kramar till dig liksom

2011-02-21 @ 16:33:45
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Photographs by Petra

Stackare! Hoppas att du är bättre imorgon, då är det en annan dag :-)

2011-02-21 @ 16:57:52
URL: http://photographsbypetra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0