Piri piri

Publicerat: 2011-02-26 Kl: 18:39:46 | I kategori: Allmänt





Dagens finaste gåvor kom i en liten liten påse...



Med små hallongrottor signerat mini-bagarn Hannah, 10 år...



...Och en bukett tulpaner från min kärlek.
Det finns hopp!

Ett glas vin i soffan innan min H ska laga sin specialité; räkor i olja och så mycket vitlök & piri-piri att man knappt kan andas. Mums!
Tulpanerna kan vara en liten muta för att kunna bjuda över grannen...
Det funkade finfint!
Själv njuter jag av lördagslugnet och tänker skippa dessert för att kunna frossa i vingummi, min nya last - som är så allvarlig att ni hade kallat det craving om jag vore gravid.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sofie

Men ååååååååååååååååååååh.... fick du tulpaner, how sweeet! när fick man blommor senast? hm hm hm.



jo just det, en nästan färdigblommad kryssboll på utförsäljning i höstas (eller var det hösten dessförinnan)? ;-)

2011-03-01 @ 13:43:03
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0