Man cold

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 19:42:33 | I kategori: Allmänt


Min H kom precis på att huset är väldigt renstädat just nu och att han inte har haft någon stor del i det.
Ingen del alls, faktiskt...
"Det är ju lite mycket på jobbet just nu"...
började han och fortsatte något oväntat med
"Och baby... I have a man cold".
På fullt allvar! Åh gud! Garvar ihjäl mig!

Ligger i soffan och kollar på Halv åtta hos mig.
Ett av de bästa programmen just nu om du frågar mig.
Å andra sidan kollar jag aldrig på TV.
Hur som haver!
Ha en trevlig kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Halv 8 är bäääästa programmet!

Spelade in dagens så jag kan se imorn. Nattade bebis när det gick "live".



"Man cold", som i förkylning eller?

Isf, mohahahahaaaaaa.



Puss

2011-02-17 @ 23:25:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0