Friday diary

Publicerat: 2011-02-25 Kl: 07:03:46 | I kategori: Allmänt


Godmorgon tjejer!
Tidig morgon idag, jag och Axel äter knäckis och tittar på Händige Manny.
Är egentligen ingen morgonmänniska men det ligger något avslappnande i att ha hela dagen framför sig.
Som fammo brukar säga!
Har långledigt över helgen och det är så fantastiskt skönt!

Ska förövrigt klippa mig idag, det blir ingen färgändring på studs men åtminstone en konsultation av min nitiska frisör.
Är egentligen väldigt glad över att äntligen ha fått långt hår, så frisörbesöket känns lite motigt.
Ni vet, man vill klippa av de kluvna topparna men det ska absolut inte synas.
Och säger jag fem centimeter till Anders så kapar han 10.
Jag ska säga en halv.
Nån som känner igen sig?

I kväll kommer min gamla bästis med man på middag.
Det blir kyckling och chokladfoundant efteråt, om någon har erfarenhet av det sista vill jag gärna veta hur långt i förväg den kan gräddas eller om det ska vara á la minute.

En kopp kaffe till så blir det en alldeles utmärkt fredag!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Jag lindade min förra frisör runt fingret, stenhårt! How? "jsg är så trött på alla frisörer som klipper som de själva vill, säger jsg två centimeter så menar jag det och inte tio, tycker inte du också att det är konstigt haha"



Vad ska de svara på det? Mohahhaha! Gör dem som du säger sen? Mohahahahha

2011-02-25 @ 07:27:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0