Elasticizer

Publicerat: 2011-02-27 Kl: 10:06:58 | I kategori: Allmänt


Godmorgon!
Här söndagsmyser vi med lyxfrukost med ägg & handskalade räkor framför Disneydax.
"Killar är också människor" hördes precis från TVn, och det kan ju vara viktigt att lära våra barn...(?)
Klickar runt på lite webshopar i jakt på fantastiska hårprodukter.
Bokade in en slingning på torsdag så lagom till helgen lär mitt hår vara ett enda torrt burr.
Är löjligt insnöad på hårprodukter och i mina fyrkantiga ögon är detta det perfekta tillfället att investera i diverse mirakelkurer.



Philip Kingsley Elasticizer är nära på mirakelförklarad.
En "pre-wash treatment" som inte verkar likna något jag har testat innan.
I svenska webshopar kostar den dryga 400 kr, på feelunique.com klickade jag nyss hem den för 279;-...
Det får bli söndagens tips!

Hoppas att ni har har en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Guuu så gott ni åt till frukost!

Lyxigt för lilleman framför Disneydags minsann!

Älskar barnprogram med viktiga budskap :)).



Återstår att se om du får leva med burr eller mirakulöst änglahår då. Spännande!



Puss

2011-02-27 @ 13:46:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Joachimlinnea

Very nice site. Well laid out.

2011-04-28 @ 15:16:30
URL: http://joachimlinnea.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0