Needy greedy

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 14:32:13 | I kategori: Allmänt






Virkad klänning & trefingersring från Topshop.
Boots, sjal & solbrillor HM.


Hej tjejer, pust, vilken början!
Fullt upp på jobbet med förmodad vinterkräksjuka.
Väl hemma känner jag mig misstänkt yr och illamående...
Äsch, finns ingen större hypokondriker än jag så det ignorerar jag och tar en långpromenad i härliga vädret!
Klänningen här ovan från Topshop är old news för dem som läser modebloggar men åh, så fin!
Den skulle jag kunna leva i typ hela våren. Och sommaren.
Hade en gedigen Topshop-garderob när jag bodde utomlands och det finns väl ingen som gör fashion for the crowds så bra som dem.
Älskar nästan varenda klänning på hemsidan just nu.
För drygt 700 kronor har jag både klänningen och den fantastiska ringen hemlevererade på tre till fem dagar. Gillar dessutom bootsen från HM's nyheter massor!
Fick ett mail i veckan med 10% rabatt, hrm hrm, man kanske skulle...
Tåls att tänkas på, tills dess gör vi en Anna och slår ihop datorn.
Kanske kommer på bättre tankar efter lite frisk luft!

Hoppas att ni har en härlig torsdag!
Jag hör av mig lite senare.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Du var skeptisk mot den gröna ryan...

Jag känner lite lika till klänningen. Iaf kan jag inte se mig själv i den. Men du, som är söt i allt sött kommer vara det även i denna!



Ingen kräksjuka i Klinten va!?



Kraaam

2011-02-17 @ 15:36:22
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilka snygga grejer du tagit fram och frestar oss med. Gör ont i min csn/mammapengs plånbok dock.. aj aj! farligt farligt...



de där bruna bootsen är extra farliga....



Ät vitpepparkorn, eller gör inte det, det gjorde jag en vinter. Jag åt som en galning precis innan jul för att jag inte ville få kräket över jul. Självklart fick jag jordens kräksjuka och var sjuk hela julen, men jag fick även magkatarr sen på det pga alla vitpepparkorn som typ slet sönder min mage. Jag mådde piss ända fram till nyårsafton, då tvingade jag i mig lite mat men massa alkohol.



Hoppas du klarar dig!!!!



Kramis!!

2011-02-17 @ 17:54:52
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0