You create Your happiness

Publicerat: 2011-12-01 Kl: 12:32:48 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer! Vad gör ni? Hur mår ni?
Idag bär det av en runda till banken för att se över ett litet eventuellt bolån och till syokonsulenten för att se över kommande studier. En fika med min Sandra och bus med mina älskade brorsöner ikväll gör dagen helt perfekt.

Jag är så glad och spänd och förväntansfull! Hamnar ibland i små tristess-svackor där ingenting är roligt, livet står still, ingenting utvecklar sig och jag inbillar mig att jag inte KAN någonting. Har ni också sådana?
Det positiva med dessa svackor är att när de släpper så öppnar sig ett helt hav av möjligheter!
Har lärt mig så mycket om mig själv de senaste månaderna och framförallt; det är bara JAG som sätter mina gränser... Det är så lätt att lägga sin lycka i andras händer, bli helt beroende av att någon annan ska bestämma, välja och visa vägen. Ännu lättare är det att lägga skulden på någon annan för negativa händelser, att bli ett offer för omständigheterna. NO WAY!
Det handlar aldrig om nån annan, det handlar ALLTID om dig själv!
Om jag bara minns en enda sak från hela 2011 så ska det vara just det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!! =dddddd

2011-12-01 @ 19:30:24
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0