Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Publicerat: 2011-12-06 Kl: 23:08:04 | I kategori: Allmänt


Godkväll tjejer, hur är det med er?
Oroa dig inte Petra, I would never leave you! Och du är välkommen långt innan din man ska köra GGN, det är ju för fasen ett helt år kvar! =)
Här är det bara bra, lillan sussar nöjt på mina fötter och jag slår snart ihop mina blå...
Fruktansvärt trött ikväll, kan ha att göra med att jag vaknar väldigt tidigt på mornarna av min kissnödiga vovve, och hrm, kanske på min diet de senaste dagarna...
Hör om idag bara, började med morgonkaffe hos min syster där det bjöds på bullar och GALET goda "fammo-kakor", fortsatte med lunch på personalmötet som bestod av cheesecake och pepparkakor, och avslutade med kvällsfika a.k.a middag med min nya drog; lussebullar. Men lägg av! Försöker jag gå med i en sumo-klubb, eller? Sparar mage till tomtedräkten? Kommer att se ut som en muffins om jag fortsätter såhär... Fast det är okej. Jag gillar muffins.
Hur som helst, vi får höras mer imorrn. Min sockerkurva har sjunkit i botten and so have I.
Hoppas ni har det bra? Vad har ni gjort idag? Är ni friska? Tänker ni på mig?
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Yes. I do think about you :)

2011-12-06 @ 23:21:55
Postat av: Suss

Tycker det låter som rejält vintermys :-) Här har det faktiskt trillat lite vitt på backen nu... kallt som attan är det!

Klart jag tänker på dig och bara så du vet är jag förskräckligt osocial i två dagar nu, ska skriva tenta...ringer om frustrationen blir för svår!

Kramar

2011-12-07 @ 09:48:36
Postat av: Petra

Haha, jamen det är bra! Tack vad gullig du är, tanken på att träffas inom ett år är ändå svindlande kul :-) men jag fattar inte riktigt hur du bor, det kan hända att du skrivit ert när jag var på grancan? Har du redan fått ny lya? Eller bor du hos mamma? Och jag tycker sumodieten låter perfekt faktiskt!



Puss

2011-12-07 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0