Red, red wine...

Publicerat: 2011-12-31 Kl: 12:26:57 | I kategori: Allmänt



And the oscar goes to.......





Ord överflödiga.
Denna teaterapa som lyser upp i höstmörkret, vintermörkret, äh, hon skiner starkare än sommarsolen, genom datorskärmen, rakt in i hjärtat.
Den generösa bröllopsresa vi fick följa med på är årets bäst (och mest) dokumenterade händelse i klass med ett annat stort bröllop svenska folket följde.
Trots att Sofie nu vill utmärka sig som ansvarsfull fru och moder, är det bilden här ovan som jag tycker fångar hennes innersta väsen och själva anledningen till att JAG började läsa bloggar överhuvudtaget.
En flaska rött, en delad Spotify-lista med så konstiga låtar att jag inte ens känner till hälften och det bästa av allt; fulblogg hela kvällen medan hennes andra halva sussar lyckligt ovetandes i soffan.

Årets manliga huvudroll går naturligtvis till Sofies make och bebis Tuva tar definitivt priset som årets nykomling.

Det går inte att beskriva dig med ord, du måste upplevas!
Som ett gott rödvin.




Kommentarer
Postat av: Anna S

Hahaha, jag kan inte annat än hålla med!

Bästa Sofie med bloggen ever!



Puss från en beundrare (ja Sofies alltså)

(eller okej, jag är din beundrare också Cinnia)

2011-12-31 @ 14:11:02
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Spel å fylla, helt min stil!!!

Jaså han är för på, trist.. Be han tagga ner..

Nu ska ja snart slänga nig på förätten vi gjort. Självklart står vi för efterätten med. Du har väl inte missat min andra bakblogg http://Havesomedessert.blogspot.com

Massa nyårs pussar

2011-12-31 @ 16:57:52
URL: http://Cupcakemamma. Blogg.se
Postat av: Anonym

Inne o läser o boostar mig själv (igen) ;-P

2012-01-07 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0