Pure seduction

Publicerat: 2011-12-05 Kl: 22:25:50 | I kategori: Allmänt


Har en ny parfym som doftar så gott att jag inte vet om jag vill ligga med- eller äta upp mig själv =)...
Pure seduction från Victoria's Secret. Works like a charm.
För alla tjejer, kvinnor, tanter, nuckor, brudar, damer, transor och fjolliga killar.
Senast jag var ute kom en överförfriskad kille fram och sa "jag vet att jag är full, men du luktar som en jävla sommaräng". Ni vet vad dom säger om barn och alkoholister..?
Köp!


Ursäkta den crappiga bilden.
För bättre bildkvalité ber jag er skramla till en systemkamera åt mig i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ooooh! Den låter farlig.

Måste ta mig till Kicks och ta en sniff imorgon.

Som du vet kör jag ju Clean Cotton nu men variation förnöjer. Och tänk att vilja ligga med sig själv. Det vore ju variation om något.

2011-12-05 @ 22:53:20
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Lätta parfymer is the shit! Tunga tantparfymer går bort!

Men att du får huvudvärk av Clean... tråkigt!



OBS, du måste ändra din bloggadress när du kommernterar. Det står din gamla cinnia.se



Puss o god natt från Tyresö

2011-12-05 @ 23:10:59
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Så ja. Duktig flicka!

Nattinatti från sänghalmen

2011-12-05 @ 23:50:07
Postat av: Anna S

Mäh! Var in på Kicks för att se om jag ville ligga med dig. Men då sa den lilla Kickskickan att den parfymen fanns minsann inte i Sverige.

Så sorry baby. Jag är fortfarande ovetande.



Puss

2011-12-06 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0