Love is in the air

Publicerat: 2011-12-09 Kl: 17:48:07 | I kategori: Allmänt


Ett ord bara innan ni somnar i soffan efter fredagsvinet;
Ta hand om varandra!
Älska
varandra, förlåt varandras fel och brister, leta efter goda egenskaper, sluta kritisera varandra, möt varandra halvvägs, var tacksamma för er kärlek, er vänskap och er gemenskap.
Prata med varandra, håll varandra i handen och pussa och krama varandra.

Jag har en vän som alltid ringer och gnäller om hur dum hennes man är.
Han städar inte, han är aldrig hemma, han tar aldrig hand om deras barn.
...Och vad gör du för att ert förhållande ska vara underbart?...frågar jag ibland.
Ingenting, han ska skärpa sig först, hon tänker minsann inte krypa...
COME ON!
What you give is what you get in return.
Alltid, utan undantag.

Ikväll kör vi en hyllning till kärleken här på bloggen och jag uppmanar alla som läser att vara vansinnigt tacksamma för sitt liv, för sin familj och för sin kärlek.
En extra puss ikväll?

...För min skull?

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

En extra puss på dig i alla fall ;-)



Jag köpte värmeljus från Partylite, 12st för 99kr. Inte ikeapriser direkt ;-)



Saknar dina instagramuppdateringar!



puss puss

2011-12-09 @ 18:37:02
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Anna S

Du är klok!!

Jag ska pussa extra på både man o bror ikväll!!



PUSS till dig oxå

2011-12-09 @ 20:50:16
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Emma G

Precis så känner jag, han måste bättra sig först...

Nej jag ska ta tag i mig och vara en perfa mamma och sambo!

Tack för inspirationen!



Pussar till alla!

2011-12-13 @ 21:54:57
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0