I feel nice, like sugar and spice

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 22:28:01 | I kategori: Allmänt



Vilket julbord jag precis har tryckt i mig! Jag bara rullar fram :-).
Fem rätter plus kardemumma creme brulee och hemkokad knäck och fudge.
Salubrin, nån?
Tyvärr stack en getingjävel mig på foten precis innan jag åkte och hela vristen har svullnat upp. Den hade krupit in i mina skinnbrallor och blev tvärsur när jag stack ner foten. Typiskt min tur.




Silltallrik deluxe


I övrigt är allt bra, hur är det med er?
Vi hörs imorrn, ska lägga benet i högläge här och ringa min personliga fanclub.
PUSS på er!


You have to take the good with the bad
Smile when you're sad
Love what you've got and remember what you had
Always forgive but never forget
Learn from your mistakes but never regret
People change, things go wrong
Just remember, life goes on

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej snyggaste tjejen på planeten! Getingstick (!) istället för salubrin, vad har du gjort världen för ont för att förtjäna ett getingstick mitt i vintern? Bah! Min skinnbrallsen vill jag se på bild juh :-) allvarligt talat! Kolla in instagram nu då, det väntar något där ;-) puss

2011-12-17 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0