I don't care if monday's blue

Publicerat: 2011-12-12 Kl: 11:06:04 | I kategori: Allmänt


Godmooorgooon!
Vad gör ni? Hur mår ni?
Har druckit kaffe med mamma och nu ska jag hoppa i joggingkläderna för en runda. Jo, för fasen! Man kan aldrig få för mycket adrenalin.
Förutom det börjar jag en ny kurs idag, blir intressant att se hur det funkar att plugga två ämnen samtidigt när jag väl fått matten rullande. Det löser sig! Jag har så bråttom med att komma vidare nu när jag äntligen satt bollen i rullning. I feel good dudududu. I knew that I would though dududududu.
Letar bostadsrätt med ljus och lykta dessutom, tänk om det kunde dyka upp en fin och fräsch liten lägenhet som inte är alltför dyr eller har alltför stort renoverngsbehov.

Hur som helst! Idag är en UNDERBAR dag! Den första i ditt nya liv! Go out and live it.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0