Hairy buisness

Publicerat: 2011-12-01 Kl: 12:42:17 | I kategori: Allmänt



Måste ha med ett ytligt inlägg också!
Har ni testat ricinolja i hårbotten?
Det sägs att man ska gnugga in oljan en halvtimme innan schamponering, två ggr/vecka, och sedan tvätta håret som vanligt. Hemligheten ligger i att massera ordentligt och sätta igång blodcirkulationen, tydligen ska hårväxten skjuta iväg i raketfart.
Jag är inne på min andra vecka, och ser inga jättetydliga resultat men å andra sidan har jag ju precis klippt mig.
Om ni googlar på ricinolja kommer det att dyka upp bilder från bloggar med tjejer som har fått otroliga resultat.
Kan ju vara värt att testa om man som jag längtar efter låååhåhångt hår igen...
Återkommer med bilder =).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0