Friday night

Publicerat: 2011-12-02 Kl: 16:23:36 | I kategori: Allmänt


...Spenderas med övernattning hos mina fina hjärtan! <3


Idag har jag varit hos "min" psykolog. Jo, jag har en sån.
Jag mår inte dåligt, tvärtom, minns inte när jag mådde så bra som jag gör inombords just nu.
Men det är just tack vare henne =).
Det låter kanske drastiskt men ALLA borde prata med någon, någon gång i livet. 
Du ligger inte på en brits och ältar din barndom, eller alla dina problem, inte hos den här tjejen i alla fall.
Tvärtom, här fokuserar du på vart du är här och nu, vart du vill, och hur du ska ta dig dit.
Det är dyrt, men det är värt det.
Att kunna slappna och och tänka att allting ordnar sig, det är värt sin vikt i guld!
Livet ska se ut precis såhär för mig just nu och att jag är ansvarig för min egen lycka. Det är du med =).

Önskar er världens bästa fredagkväll!
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0